RFS یکی از کمپانی‌های تولیدکننده آنتن مایکروویو

آنتن‌های مایکروویو دارای اندازه و سایزهای مختلفی هستند. کمپانی RFS یکی از بزرگترین و پیشگامان تولید آنتن مایکروویو در سایز بزرگ است. انتهای این آنتن‌ها، از قطر یک فوت تا ۱۵ فوت(حدود ۵ متر)، در بازار موجود است و بصورت سینگل و دووال پلاریته(با توجه به سفارش و نیاز مشتری)، درباندهای ۳ تا ۶۰ گیگاهرتز، تولید می‌شود.

RFS درباره این آنتن‌ها، چه می‌گوید؟!

ما آنتن‌ها و راه‌حل‌های RF گسترده‌ای را برای شبکه‌های بی‌سیم طراحی و تولید می‌کنیم.
راه‌حل‌های ما از ابتدا مهندسی شده‌اند تا سخت‌ترین چالش‌های RF شما را برای ۵G و فراتر از آن، حل کنند (چه شبکه زیرزمینی باشد، چه روی زمین یا داخل ساختمان). آنها به دلیل کیفیت بالا، عملکرد برتر و نوآوری، مشهور هستند.
ما بهترین عملکرد آنتن مایکروویو را ارائه کرده و تضمین می‌کنیم که در مدت زمان ارزیابی شده توسط متخصصین ما، کارایی آنها، از بین نمی‌روند. هر جزء آنتن مایکروویو با دقت مهندسی شده است تا عملکرد مشخص شده آنتن را با توجه به طول عمر، حفظ کند. ما طیف کاملی از آنتن‌ها از ۳ گیگاهرتز تا ۸۰ گیگاهرتز را در اندازه‌های مختلف از ۱۳ سانتی‌متر تا ۴.۶ متر برای پشتیبانی از هر برنامه و در هر مکانی ارائه می‌کنیم. ۵G مایکروویو، چیزی است  که آن را به شما ارائه می‌دهیم و این عدد قابل توجهی است!

هیچکس نمی‌خواهد عملکرد ضعیف آنتن مایکروویو یا خرابی در حین کار را تجربه کند. اما متاسفانه، یافتن آنتن‌های مایکروویو که در تمام زمینه‌های طراحی، عملکرد و قابلیت اطمینان عالی باشند، بسیار چالش‌برانگیز شده است. در بسیاری از موارد، کیفیت و کارایی آنتن، به خاطر قیمت‌های پایین‌تر از بین رفته  که منجر به تعمیرات و تعویض زودهنگام و غیرمنتظره آنتن می‌شود که بطور قطع، هزینه‌ها را در دراز مدت افزایش می‌دهد.

برای تضمین عملکرد مداوم آنتن در طول عمر آن، هر جزء باید برای عملکرد بهینه بصورت جداگانه، کنترل شود. ما هر جزء آنتن(از جمله رادوم ها، بازتابنده‌ها و جاذب‌های محافظ) را مهندسی دقیق می‌کنیم،  تا عملکرد مشخص شده آنتن را در طول عمر آن، حفظ کنیم.

آنتن‌های مایکروویو ما:
* با توجه به اهمیت افزایش قدرت و کیفیت سیگنال، سود مجصول را در سطح جهانی کاهش داده و دارای چشم انداز بزرگتری هستیم.
* تعداد لبه‌های کناری(به ویژه لبه‌های کناری بالایی) را به حداقل می‌رسانیم تا نسبت سیگنال به نویز و تداخل با سایر لینک‌های رادیویی کاهش یابد.
* الگوهای تلفات بازگشتی و تشعشعی بالاتری(بیش از مشخصات فنی مشخص شده) را به منظور افزایش توان عملیاتی ارائه می‌دهیم.  

مشتریان ما هرگز برای جبران کاهش عملکرد، مجبور به خرید یک آنتن با هزینه بالاتر نیستند. در بسیاری از موارد:
* از آنتن‌های کلاس ۳ ما می‌توان بجای آنتن‌های کلاس ۴ استفاده کرد.
* از آنتن‌های ۳ فوتی ما می‎‌توان بجای آنتن‌های ۴ فوتی استفاده کرد.

نوآوری در ۵G

برای پشتیبانی از نسل‌های بعدی و رسیدن به برنامه‌ها و چشم‌اندازهای تعریف شده، طراحان آنتن مایکروویو ما، باید راه‌های نوآورانه جدیدی را برای افزایش توان و در عین‌حال به حداقل رساندن بار لودینگ و هزینه‌های اجاره، بیابند.
RFS اولین بار با آنتن‌های مایکروویو دو باند به بازار عرضه شد که به‌طور هوشمندانه انتقال‌های در دسترس و با فرکانس‌های ۱۵، ۱۸ یا ۲۳ گیگاهرتز را با ارسال‌های با ظرفیت بالا و تأخیر کم در باند E 80 گیگاهرتز ترکیب می‌کرد. اکنون، مشتریان ما می‌توانند حجم بیشتری از ترافیک ۵G را در مسافت‌های طولانی‌تر نسبت به آنتن‌های مایکروویو تک باند و با تأخیر کمتر نسبت به اتصالات فیبر، در اختیار داشته باشند.

ما طیف کاملی از آنتن‌ها را برای موارد زیر ارائه می‌کنیم:
* باند فرکانس از ۳ گیگاهرتز تا ۸۰ گیگاهرتز. ما همچنین آنتن های باند D برای فرکانس‌های بالاتر از ۱۳۰ گیگاهرتز را در دست آزمایش داریم.
* اندازه‎‌های مختلف از ۱۳ سانتی‌متر (۰.۴ فوت) تا ۴.۶ متر (۱۵ فوت).
الزامات فنی:
CompactLine برای کاربردهای یکپارچه و کوتاه مدت.
SerenityLine برای عملکرد فوق العاده بالا که مطابق با استانداردهای ETSI کلاس ۴.
TrunkLine برای برنامه‌های مسافت طولانی و با ظرفیت بالا.
PrimeLine برای highest cross-polarization discrimination (XPD) در صنعت.
INVISIline برای کاربردهای کوچک و سنتی.

قبل از خرید هر گونه تجهیزات، با مشاوران ما در ارتباط باشید تا با توجه امکان سنجی و نیاز سازمان شما، بهترین نمونه را به شما پیشنهاد دهند.