راهنمای کاربردی رک اوتدور کولردار Ericsson cabinet rack 6101

در پٌست‌های قبل راجع به رک اوتدور و رک اوتدور کولردار صحبت کردیم. در این پُست و پُست‌های بعدی راجع به انواع شرکت‌های تولیدکننده این رک‌ها صحبت می‌کنیم.

RBS 6101، یکی از اعضای خانواده RBS 6000، یک RBS در فضای باز است.
RBS از یک کابینت در فضای باز تشکیل شده است که می تواند با واحدهای رادیویی داخلی یا خارجی (RU) یا ترکیبی از هر دو داخلی و خارجی RU پیکربندی شود. واحد خارجی می تواند یک واحد رادیویی از راه دور (RRU) یا یک واحد رادیویی مجتمع آنتن (AIR) باشد. RBS ظرفیت تغذیه واحدهای رادیویی خارجی را از کابینت دارد. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، یک کابل نوری هر رادیو خارجی را به کابینت متصل می کند.

رک اوتدور کولردار Ericsson RBS 6101 یک ایستگاه پایه کوچک LTE eNodeB در فضای باز است که با یک قفسه رادیویی برای قرار دادن حداکثر ۶ واحد رادیویی طراحی شده است. این قطعه برای نصب در سطح زمین و پشت بام مناسب است. کابینت مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی، از لوازم الکترونیکی در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند و همچنین کابینت را در محدوده عملیاتی موردنظر، نگه می دارد. این محصول، همچنین با استفاده از پلتفرم های Ericsson LTE طراحی شده است.

برخی از مزایای عمده این سیستم استفاده از کابینت در فضای باز است که دستگاه را قادر می سازد در شرایط آب و هوایی مقاومت کند و کنترل تعییرات آب و هوایی را حفظ کند. این مجصول، دستپاه و تجهیزات را از خطرات احتمالی محافظت می کند. این محصول همچنین دارای یک سیستم قدرت هوشمند است که برای بار ترافیکی بهینه طراحی شده و به حداقل تعمیر و نگهداری و مصرف برق نیاز دارد.

این محصول با معیارهای ۳GPP مطابقت دارد و از باندهای فرکانسی برای استقرار LTE پشتیبانی می کند. این هدف برای ارتقای ظرفیت داده‌ها و اتصال سریع و بدون نیاز به زحمت به طیف گسترده ای از شبکه های حمل و نقل backhaul بکار برده می‌شود. این ایستگاه، اپراتورهای هوشمند را در صورت خرابی آنتن یا آسیب خط انتقال، مطلع می کند.

اگر فضا با الزامات طرح‌بندی پیشنهادی مطابقت ندارد، می‌توانید از یکی از طرح‌بندی‌های زیر استفاده کنید (فقط برای NetCol500-A060 و NetCol500-A120 قابل استفاده است). با این حال، ظرفیت خنک کننده واحدهای داخلی کاهش می یابد. هنگام تصمیم گیری برای انتخاب طرح بندی های غیر توصیه شده، احتیاطات لازم را رعایت کنید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های ERICSSON RBS 6101 در فضای باز

RBS 6101 با طراحی کابینت خود، برای استفاده در فضای باز ساخته شده است و پوشش مقرون به صرفه و ظرفیت بی نظیر در صنعت را ارائه می دهد. این محصول، به عنوان پیکربندی اصلی از راه دور، با واحدهای رادیویی از راه دور (RRU) استفاده می‌شود. کابینت مقاوم در برابر تعییرات آب و هوایی و سیستم کنترل آب و هوای یکپارچه موجود در آن، از لوازم الکترونیکی محافظت می کند و کابینت را در محدوده عملیاتی ایمن و کاربردی، نگه می دارد. پشتیبان باتری را می توان با یک واحد مقاوم در برابر آب و هوا در زیر یا در کنار ایستگاه پایه، پشتیبانی کرد:

• طراحی کابینت‌های کوچک در فضای باز
• سیستم آب و هوایی بکار رفته در این محصول، دمای کابینت را در محدوده های مشخص شده نگه می دارد
• اندازه کانال های انعطاف پذیر موجود، از ۵ تا ۲۰ مگاهرتز است
• پشتیبانی تا ۴×۴ MIMO و امکان گسترش با رادیوهای اضافی
• ۴ راه دریافت متنوع
• پشتیبانی از شیب الکتریکی از راه دور (RET)
• نظارت بر آنتن VSWR
• سیستم مدیریت شبکه و سایت کاملاً یکپارچه
• اتصال IP کامل
• رابط شبکه انتقال اترنت گیگابیت
• سیستم قدرت یکپارچه برای کارآمد
قدرت درخواستی
• گزینه های پشتیبان گیری از باتری خارجی موجود است
• backhaul رمزگذاری شده برای  کنترل ترافیک هواپیما

مشخصات فنی

برای خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.