سیستم رهگیری لینک مایکروویو

لینک مایکروویو

لینک مایکروویو و سیستم رهگیری آن موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن میپردازیم. در یک شبکه مخابراتی سلسله مراتبی، بخش backhaul شبکه شامل پیوندهای میانی بین شبکه اصلی یا شبکه اصلی و زیرشبکه های کوچک در لبه شبکه است. رایج ترین نوع شبکه ای که بک هال در آن پیاده سازی می شود، شبکه تلفن همراه است. سیستم‌های لینک مایکروویو نقطه به نقطه از آنتن‌های هدایت‌کننده برای تمرکز سیگنال‌های رادیویی مانند پرتوی نور و انتقال آنها در فواصل دید استفاده می‌کنند.

در نتیجه، رادیو مایکروویو وسیله ای بسیار مؤثر برای ارائه خدمات مسافت طولانی است، به ویژه در مناطقی با زمین های دشوار که در آن نصب کابل از نظر اقتصادی یا فنی غیرعملی است. شبکه های مایکروویو نقطه به نقطه توسط ارائه دهندگان خدمات مخابراتی برای ارتباطات backhaul استفاده می شود. بک هال مایکروویو به دلیل ترکیبی از قابلیت و سهولت نسبی استقرار (به عنوان مثال، عدم نیاز به ترانشه/ کانال کشی) بیشترین استفاده را توسط ارائه دهندگان خدمات مخابراتی دارد. اکثر ارائه دهندگان خدمات مخابراتی به شدت به راه حل های بک هاول مایکروویو در باندهای ۷ گیگاهرتز تا ۴۰ گیگاهرتز متکی هستند، مایکروویو را می توان در حالت LOS یا NLOS استفاده کرد که استفاده از آن را در توپولوژی زنجیره ای، مش یا حلقه ای ایده آل می کند.

لینک مایکروویو

سیستم رهگیری مایکروویو Backhaul Stratign یک سیستم مانیتورینگ مایکروویو غیرفعال است که می تواند برای دمدولاسیون، رمزگشایی و دی مولتی پلکس کردن سیگنال های رله رادیویی استفاده شود. این سیستم قابلیت رهگیری خودکار را از طریق نرم افزار کنترل از راه دور برای اپراتور فراهم می کند که آنتن، گیرنده ها و سیستم دمدولاسیون را از طریق ایستگاه کاری کنترل می کند. این نرم افزار همچنین دسترسی به تمام ترافیک رمزگشایی و ثبت شده را برای تجزیه و تحلیل آنلاین / آفلاین فراهم می کند.

ایران مایکروویو با بیش از ۱۰ سال سابقه کار تخصصی، گام به گام توسعه یافته تا به امروز و با داشتن کلیه مجوزهای لازم و تیم مشاوره، فنی و پشتیبانی کامل در خدمت شما باشد. در اولین قدم، امکان سنجی لینک مایکروویو را به ما بسپارید و توجه داشته باشید که ارزیابی‌های دقیقی پس از درخواست اولیه شما، توسط تیم اجرایی ما، انجام خواهد شد.