قیمت و خرید لینک مایکروویو

قیمت و خرید لینک مایکروویو

قیمت و خرید لینک مایکروویو مانند لینک مایکروویو اریکسون و هوآوی دارای اصول و قوانین خاصی است که در این مطلب از وبلاگ ایران مایکروویو به آن می‌پردازیم. همانطور که می‌دانیم انواع لینک مایکروویو کاربردهای بسیاری در صنایعی مانند مخابرات دارند.

اگر تمایل به دریافت مشاوره تخصصی و البته رایگان با کارشناس فروش ما دارید، شماره زیر را در خاطر داشته باشید:

        کارشناس فروش: ۰۹۱۹۱۳۰۰۰۴۳

انواع لینک مایکروویو ما در ایران مایکروویو
هر کشور نیازمندی های متفاوتی برای صدور مجوز لینک رادیویی مایکروویو دارد. در بیشتر موارد این مجوز فقط فرستنده را مورد خطاب قرار می دهد، اما در همان مثال، از هرگونه تداخلی که ممکن است بر گیرنده مایکروویو تأثیر بگذارد، محافظت نظارتی ارائه می دهد.
 
هزینه های مجوز معمولاً با اندازه طیف اشغال شده توسط سیگنال فرستنده مرتبط است – و اغلب مستقیماً تحت تأثیر برخی از هزینه های اجاره طیف است که توسط تنظیم کننده محلی تحقق می یابد، به عنوان مثال FCC، ACMA، PTT و غیره.
توجه داشته باشید که در این میان واسطه‌های فاقد مجوز بسیاری هستند که با قیمت پایینتر اقدام به فروش انواع لینک مایکروویو می‌کنند. و چرا قیمت آنها پایین است؟ پاسخ بسیار مشخص و واضح است. در صورت بروز هرگونه خطا، مشکل و خرابی، شما با یک سازمان قانونمند و دارای مجوز، طرف نیستید. این مسئله بسیار چالش برانگیز است و شعار ما را فراموش نکنید:
هیچوقت کیفیت را فدای قیمت نکنید!

در ایران مایکروویو و در بخش مطالعه و تحلیل امکان‌سنجی(بخشی از فرآیندهای شرکت ما) که توسط تیم متخصص و مسلط به کار، انجام می‌شود و از هزینه‌های سربار احتمالی برای شما، جلوگیری می‌کند.

با توجه و تاکید به این نکته که انواع لینک مایکروویو موجود در کشور، معمولاً توسط واسطه‌ها، با قیمت بسیار بالاتر و بدون خدمات پشتیبانی، در بازار عرضه می‌شود; بهترین و کارآمدترین راه، ارتباط مستقیم با شرکت‌های دارای مجوز ورود انواع لینک مایکروویو، است.

ایران مایکروویو با بیش از ۱۰ سال سابقه کار تخصصی، گام به گام توسعه یافته تا به امروز و با داشتن کلیه مجوزهای لازم و تیم مشاوره، فنی و پشتیبانی کامل در خدمت شما باشد. در اولین قدم، امکان سنجی لینک مایکروویو را به ما بسپارید و توجه داشته باشید که ارزیابی‌های دقیقی پس از درخواست اولیه شما، توسط تیم اجرایی ما، انجام خواهد شد.