لینک مایکروویو در تهران

لینک مایکروویو در تهران

لینک مایکروویو در تهران توسط چه شرکت‌هایی ارائه می‌شود؟ موضوعی که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم. قطعاً اگر نیاز به انواع لینک مایکروویو داشته باشید و سری به دنیای مجازی بزنید، با لیست بلندی از فروشندگان لینک مایکروویو روبرو می‌شوید.

مطلب ما در این موضوع بررسی  شرکت‌های مجاز در شهرهای مختلف ایران نیست! بسیاری از شرکت‌ها دارای کلیه مجوزهای قانونی و تیم فنی و پشتیبانی تحصصی هستند و البته بسیاری نیز بصورت واسطه‌ای عمل می‌کنند.

لینک مایکروویو در تهران و سایر نقاط دارای یک تعریف ساده است و آن هم، یک سیستم ارتباطی است که از پرتوی از امواج رادیویی در محدوده فرکانس مایکروویو برای انتقال تصویر، صدا یا داده بین دو مکان استفاده می کند که می تواند از چند فوت یا متر تا چند مایل یا کیلومتر از هم فاصله داشته باشد.

درباره ایران مایکروویو و انواع لینک مایکروویو در تهران

ایران مایکروویو، یک ارائه دهنده قابل اعتماد سیستم های ارتباطات رادیویی مایکروویو، شبکه های پیشرفته و راه حل های امنیت سایبری است.
تیم ما با افتخار و بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی در انواع خدمات شبکه و زیرساخت های استاندارد بین المللی، آماده ارائه به روز ترین خدمات مایکروویو در تمامی شهرهای ایران است.
ارائه استانداردهای جهانی و مطابق با دانش روز دنیا در این حوزه، تخصص ماست و هدف نهایی ما، پایداری بسترهای ارتباطی و بالا بردن کیفیت در راستای نیاز شما می‌باشد.

انواع لینک مایکروویو در تهران

محافظت نشده: لینک مایکروویو در جایی که هیچ گونه تنوع یا حفاظتی وجود ندارد به عنوان لینک محافظت نشده و همچنین به عنوان ۱+۰ طبقه بندی می شوند.
Hot Standby: دو مجموعه از تجهیزات لینک مایکروویو (ODU یا رادیوهای فعال) نصب می‌شوند که معمولاً به یک آنتن متصل می‌شوند و به کانالی با فرکانس یکسان، تنظیم می‌شوند. یکی “خاموش” یا در حالت آماده به کار است(معمولا با گیرنده فعال اما فرستنده خاموش). اگر واحد فعال از کار بیفتد، خاموش می شود و واحد آماده به کار، فعال می شود. Hot Standby به اختصار HSB نامیده می شود و اغلب در پیکربندی های ۱+۱ (یک فعال، یک حالت آماده به کار) استفاده می شود.

تنوع فرکانس: سیگنال، با استفاده از چندین کانال فرکانس ارسال می شود یا در یک طیف گسترده، پخش می شود که تحت تأثیر محو شدن انتخابی فرکانس قرار می گیرد. لینک رادیویی مایکروویو اغلب از چندین کانال رادیویی فعال به اضافه یک کانال حفاظتی، برای استفاده خودکار توسط هر کانال از بین رفته شده، استفاده می شود. این به عنوان حفاظت N+1 شناخته می شود
تنوع فضا: سیگنال در چندین مسیر انتشار، ارسال می شود. در مورد انتقال سیمی، این امر می تواند با انتقال از طریق چند سیم انجام شود. در مورد انتقال بی سیم، می توان آن را با تنوع آنتن با استفاده از آنتن های فرستنده چندگانه (تنوع انتقال) و/یا آنتن های گیرنده متعدد (تنوع دریافت) به دست آورد.
Polarization diversity چندین نسخه از یک سیگنال از طریق آنتن هایی با قطب متفاوت، ارسال و دریافت می شود. یک تکنیک ترکیب تنوع در سمت گیرنده اعمال می شود.

انواع لینک مایکروویو ما در ایران مایکروویو

در ایران مایکروویو و در بخش مطالعه و تحلیل امکان‌سنجی(بخشی از فرآیندهای شرکت ما) که توسط تیم متخصص و مسلط به کار، انجام می‌شود و از هزینه‌های سربار احتمالی برای شما، جلوگیری می‌کند.

با توجه و تاکید به این نکته که انواع لینک مایکروویو موجود در کشور، معمولاً توسط واسطه‌ها، با قیمت بسیار بالاتر و بدون خدمات پشتیبانی، در بازار عرضه می‌شود; بهترین و کارآمدترین راه، ارتباط مستقیم با شرکت‌های دارای مجوز ورود انواع لینک مایکروویو، است.

ایران مایکروویو با بیش از ۱۰ سال سابقه کار تخصصی، گام به گام توسعه یافته تا به امروز و با داشتن کلیه مجوزهای لازم و تیم مشاوره، فنی و پشتیبانی کامل در خدمت شما باشد. در اولین قدم، امکان سنجی لینک مایکروویو را به ما بسپارید و توجه داشته باشید که ارزیابی‌های دقیقی پس از درخواست اولیه شما، توسط تیم اجرایی ما، انجام خواهد شد.