لینک مایکروویو هواوی به سمت تجاری سازی کامل می‌رود

لینک مایکروویو هواوی ۵G به سمت تجاری سازی کامل می رود. لندن در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۱۸ در انجمن جهانی پهنای باند موبایل ۲۰۱۸، هواوی راه حل SingleRAN Pro، از جمله لینک مایکروویو هواوی ۵G را منتشر کرد. این به طور رسمی CA ODU و آنتن ماژولار مایکروویو ۵G را راه اندازی می کند و سفر جدیدی را برای استفاده تجاری کامل از مایکروویو ۵G آغاز می کند.

راه حل لینک مایکروویو هواوی ۵G ، اولین راه حل در صنعت، دارای پهنای باند فوق العاده بالا و تأخیر بسیار کم است. همچنین دارای ویژگی‌های مبتنی بر ۵G مانند CA ODU نوآورانه، آنتن ماژولار، SDB، برد IF با تاخیر بسیار کم و ODU پرقدرت است. لینک مایکروویو هواوی ۵G به طور موثری نیازهای پهنای باند و تأخیر شبکه های ۵G را برآورده می کند و به طور موثر کل هزینه مالکیت (TCO) ساخت شبکه را کاهش می دهد. این به مشتریان کمک می‌کند تا به سرعت سرمایه‌گذاری‌های خود را بازیابی کنند و نیازهای لایه‌گذاری فیبر را کاهش دهد. با بهبود پوشش پهنای باند تلفن همراه، کاربران بیشتری می توانند در آینده از خدمات ۵G بهره مند شوند.

CA ODU اولین CA ODU دو کاناله در صنعت است. با استفاده از یک تراشه نسل جدید، CA ODU چهار برابر ظرفیت انتقال ODU سنتی را با ادغام چهار کانال در سخت افزار خود فراهم می کند. استفاده از CA ODU ها تعداد ODU های مورد نیاز را کاهش می دهد، فضای مورد استفاده را تا نصف کاهش می دهد. فناوری لینک مایکروویو با پهنای باند بالا، TCO را کاهش می دهد و به راحتی قابل استقرار است. علاوه بر این، آنتن‌های مدولار نوآورانه را می‌توان برای ارتقای آنتن‌های قدیمی به سادگی با جایگزینی اجزای مدولار و استفاده مجدد، مورد استفاده قرار داد. این موضوع، اجازه می دهد تا ظرفیت از طریق قطبش یک به دو برابر شود، و تغییرات فرکانس بین باند را می توان اجرا کرد. استفاده از آنتن های ماژولار هزینه های نصب را تا ۶۰ درصد کاهش می دهد و زمان ارتقا را ۸۰ درصد کاهش می دهد.

از آغاز سال ۲۰۱۸، فناوری لینک مایکروویو هوآوی ۵G توسط چندین اپراتور تأیید و به کار گرفته شده است.
در ماه می، راه حل تک به دو قطبی شدن با استفاده از آنتن های مدولار با موفقیت در آسیای جنوب شرقی بر روی هزاران هاپ لینک مایکروویو مستقر شد. فناوری‌های لینک مایکروویو هواوی ظرفیت شبکه‌های ۴G مشتری را تا حد زیادی بهبود بخشید.

در ماه ژوئن، راه حل ۴×۴ MIMO، با انتقال تک هاپ بیش از ۸.۴ کیلومتر، به صورت تجاری در آسیای جنوب شرقی، بصورت اولین استفاده تجاری صنعت، به کار گرفته شد. حداکثر توان عملیاتی لینک‌های مایکروویو سنتی به ۱ گیگابیت در ثانیه @ ۲۸ مگاهرتز افزایش یافت که به طور قابل توجهی پهنای باند شبکه مشتری را بهبود بخشید.

در ماه جولای، فنلاند در استفاده از مایکروویو ۵G برای ساخت نسل جدید شبکه حامل مایکروویو پیشرو شد. آنها به ۱۰ GE برای سایت در سراسر شبکه دست یافتند و توپولوژی شبکه با تأخیر کم ۲ تا ۳ هاپ از مایکروویو به نوری را ارائه کردند. این الزامات تکامل شبکه ۵G را برآورده می کند و TCO را تا ۳۲٪ کاهش می دهد.

در ماه اکتبر، اولین آزمایش ۲+۰ ۴×۴ MIMO (FOA) مایکروویو ۵G در کویت تکمیل شد. دو فرکانس ۵۶ مگاهرتز به ۸+۰ با حداکثر ظرفیت ۴.۵ گیگابیت بر ثانیه دست یافتند.

اخیراً، لینک مایکروویو هواوی ۵G اولین تأیید صحت CA صنعت را در میانمار تکمیل کرده است. تحت دو طیف ۵۶ مگاهرتز، توان عملیاتی یک ODU واحد به ۲.۹ گیگابیت بر ثانیه رسید. این به میزان زیادی هزینه های استقرار مشتریان را برای هر سطح ظرفیت کاهش می دهد.

در این MBBF، تجربه خدمات ۵G توسط مایکروویو ۵G ارائه شد که قابلیت‌های فنی و مزایای عملی فناوری لینک مایکروویو هواوی ۵G را نشان می‌دهد.
هواوی به پاسخگویی به الزامات اپراتورها در عصر ۵G ادامه خواهد داد و قابلیت های جامع راه حل های مایکروویو ۵G را افزایش می دهد. هوآوی به اپراتورها شبکه‌های پهن باند تلفن همراه آینده‌گرا و با ارزش را ارائه می‌کند که به کاربران بیشتری امکان می‌دهد شبکه‌های ۵G بهتری را به اشتراک بگذارند.

دپارتمان تخصصی لینک مایکروویو هواوی ما در ایران مایکروویو، پس از حضور در محل و بررسی کامل مشکل، تمامی عملیات لازم را برای شما انجام می‌دهد تا با کمترین هزینه، فعالیت خود را بطور کامل انجام دهید.

برای تماس با دپارتمان لینک مایکروویو اریکسون و وهوآوی فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال کنید: