اجاره لینک مایکروویو

خرید یا اجاره لینک مایکروویو؟ شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ در مطالب قبلی راجع به انواع لینک مایکروویو و شرکت‌های تولیدکننده آن صحبت کردیم. شرکت‌های داخلی نیز برای رقابت در بازار، لازم است تا همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا جلو روند. به طور قطع طی سال‌های آتی، انواع لینک مایکروویو اولین انتخاب کشورها و کسب و کارها در بازارهای داخلی و خارجی خواهند بود.

اما یکی از چالش‌های بزرگ در این زمینه و بخصوص برای سازمان‌ها، خرید، نگهداری و پشتیبانی این محصولات است. 

علاوه بر امکان خرید و پشتیبانی کامل محصولات در ایران مایکروویو، امکان اجاره کردن انواع لینک مایکروویو نیز وجود دارد. 

به این نکته توجه داشته باشید که اگرچه شرکت‌های زیادی در ایران، انواع لینک مایکروویو را اجاره می‌دهند ; اما مجوز واردات این محصولات را به طور مستقیم، ندارند. در واقع این شرکت‌ها، واسطه‌ای بین شرکت‌های دارای مجوز واردات انواع لینک مایکروویو و سازمان‌ها و کسب و کارهایی مانند شما، هستند. این شرکت‌ها، مانند یک واسطه نیز، مبلغی را به عنوان حق‌الزحمه خود دریافت می‌کنند و قطعاً توانایی پشتیبانی کامل و تخصصی محصولات را ندارند.

انواع روش‌های خرید یا اجاره کردن لینک مایکروویو

مجوزهای ایران مایکروویو

یکی از اهداف ایران مایکروویو، ارائه خدمات مستقیم به شماست! و دلیل ما، خدمت‌رسانی کامل به همراه پشتیبانی تمام وقت، توسط تیم پشتیبانی و جلوگیری از ایجاد هزینه‌های اضافه واسطه‌گری برای سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف است.

انواع روش‌های ارائه خدمات در ایران مایکروویو

فروش لینک مایکروویو

اجاره لینک مایکروویو

شما می‌توانید با خرید یا اجاره لینک مایکروویو و بصورت مستقیم و بدون واسطه، خدمات باکیفیت و با قیمت کمتری(نسبت به خرید از واسطه‌ها)، انواع لینک مایکروویو را در اختیار داشته باشید. در تمام مدت، تیم فنی و پشتیبانی ایران مایکروویو، در کنار شما خواهند بود.

فرآیند انجام کار، به این صورت است که پس از تکمیل فرم زیر، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و سپس ارزیابی اولیه با توجه به نیاز شما، انجام شده و بعد از بررسی تیم فنی، اقدام به بستن قرارداد با شما می‌کنیم.

فرم امکان‌سنجی اجاره کردن لینک مایکروویو