بررسی مزایای لینک اینترنت مایکروویو

اتصال به اینترنت لینک مایکروویو یک راه حل اینترنت بی سیم است که به عنوان یک جایگزین مناسب برای اتصال فیبرنوری عمل می کند. از امواج رادیویی (به جای خطوط ثابت) برای انتقال داده در یک اتصال بی سیم استفاده می کند. پیوندهای مایکروویو اتصال اینترنت پهن باند را ارائه می دهند، به این معنی که می تواند مقادیر زیادی داده را با سرعت بالا برای پشتیبانی از نیازهای کسب و کار شما منتقل کند.

از برقراری ارتباط با افراد کیلومترها دورتر از شما گرفته تا انجام تجارت، می توانید طیف گسترده ای از فعالیت ها را با این اینترنت انجام دهید. با این حال، برای درک همه این دستاوردها، نیاز به یک اتصال اینترنتی خوب وجود دارد. اگر به دنبال دسترسی به اینترنت خوب و پایدار هستید، اینترنت مایکروویو بهترین راه حل برای شماست.

توجه داشته باشید که این یک فناوری ارتباطی بی سیم است که از پرتوهای امواج رادیویی با فرکانس بالا برای ارائه اینترنت پرسرعت بسیار مورد نیاز استفاده می کند. این در واقع یک گزینه عالی برای کسانی است که در مناطق روستایی، شهرک های صنعتی و سایر مناطقی زندگی می کنند که با پهنای باند مسی یا فیبر جدید به خوبی مورد استفاده قرار نمی گیرند.

اینترنت لینک مایکروویو چگونه کار می کند؟

اینترنت لینک مایکروویو اساساً با اتصال فیبرنوری در یک نقطه حضور (PoP) که به اینترنت شبکه ملی فیبر متصل است شروع می شود. این در عوض به رابط رادیو متصل می شود، که بعداً اینترنت با فرکانس فوق العاده بالا را از طریق هوا منتقل می کند. بعداً توسط روتر به کابل مسی یا فیبر در انتهای روتر تبدیل می شود.

به طور معمول، از امواج با فرکانس بالا استفاده می کند که در واقع توسط دستگاه های Wi-Fi غیرقابل شناسایی هستند تا سیگنال رمزگذاری شده ای را ارسال کند که بعدا رمزگشایی شده و دوباره به یک اتصال فیبر یا مس در دو انتهای پیوند رادیویی تبدیل می شود. صرف نظر از جایی که زندگی می کنید، می توانید مطمئن باشید که به لطف اینترنت مایکروویو، از اتصال اینترنت پرسرعت لذت خواهید برد.

مزایای اینترنت لینک مایکروویو

اینترنت لینک مایکروویو دارای چندین مزیت است. در اینجا برخی از مزایای در نظر گرفتن این نوع اتصال به اینترنت آورده شده است:

۱. دسترسی از راه دور
برای سال‌ها، آن دسته از افرادی که در مناطق دور افتاده زندگی می‌کنند از اتصال ضعیف اینترنت شکایت دارند. اگر کسب و کاری دارید که برای راه اندازی تنها به اینترنت متکی است، ممکن است با چالش های زیادی روبرو شوید. این دلیلی است که شما باید اینترنت لینک مایکروویو را در نظر بگیرید. با این نوع اتصال به اینترنت، می توانید بدون در نظر گرفتن اصلاح فعلی خود، از ارتباط پرسرعت مطمئن باشید. از آنجایی که ممکن است اتصال باند پهن فیبر در محل دوردست شما در دسترس نباشد، اینترنت مایکروویو قطعاً برای شما نجات بخش است.

۲. تاخیر کم
برای شروع، تأخیر به اندازه گیری مدت زمان طول می کشد تا داده ها همراه با اتصال به اینترنت منتقل شوند. اگرچه این پارامتر ممکن است برای اکثر صاحبان خانه اهمیت زیادی نداشته باشد، اما برای کسانی که در تجارت هستند اهمیت زیادی دارد. در واقع می تواند بهره وری کسب و کار را ایجاد کند یا از بین ببرد.

اگر تأخیر شبکه زیاد باشد، کسب و کار شما ممکن است تحت تأثیر منفی قرار گیرد. به طور معمول، تاخیر همیشه در یک شبکه سیمی در مقایسه با شبکه های بی سیم بالا است. در نتیجه، می توانید اطمینان داشته باشید که با اتصال به اینترنت مایکروویو، تاخیر بالایی را تجربه نخواهید کرد.

۳. کم هزینه
توجه به این نکته ضروری است که هزینه نصب دکل لینک مایکروویو به طور قابل توجهی کمتر از نصب سیستم های کابلی مدفون سنتی است. در واقع، یک سیستم ارتباطی مایکروویو برای حفظ قدرت سیگنال در طول انتقال، نیازی به کابل فیزیکی یا تجهیزات تضعیف گران قیمت ندارد. این باعث می شود اتصال اینترنت مایکروویو جایگزین مناسبی برای اتصال اینترنت DSL یا کابلی باشد.

۴. نصب سریع
اگرچه اتصال اینترنت کابلی و خطوط استیجاری ممکن است گزینه خوبی برای جستجوی یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد باشد، گاهی اوقات ممکن است در اینجا و آنجا تاخیر وجود داشته باشد. در برخی مواقع، چنین اتصال اینترنتی ممکن است به کار ساختاری سرزده نیاز داشته باشد تا مشتری نهایی در خانه خود اینترنت داشته باشد.

برای جلوگیری از تمام مشکلات ناشی از اتصال اینترنت کابلی، باید همین امروز یک اتصال اینترنت لینک مایکروویو را در نظر بگیرید. نصب این نوع اتصال اینترنتی بسیار سریع است، حتی در مناطقی که نصب کابل غیرعملی است. اینجا دیگر نیازی به دیش های ماهواره ای دست و پا گیر نیست.

۵. قابلیت اطمینان
وقتی صحبت از قابلیت اطمینان می شود، اینترنت مایکروویو جزء گزینه‌های اصلی است.

در واقع، اینترنت مایکروویو سطح نسبتاً بالاتری از قابلیت اطمینان را تضمین می کند که برای فرآیندهای تجاری بدون وقفه مورد نیاز است. این به این دلیل است که اتصال اینترنت مایکروویو اساساً یک اتصال نقطه به نقطه است که از قابلیت اطمینان شبکه های فیبر نوری فراتر می رود. در نتیجه، می توانید اعتماد کنید که کسب و کار شما رشد خواهد کرد و سود بیشتری خواهد داشت.

۶. سرعت اینترنت بالا
اگر یک فرد تجاری هستید، به احتمال زیاد به دنبال مشترک شدن در یک اتصال اینترنتی هستید که سرعت آن از ۲۰ مگابیت بر ثانیه تا ۵۰۰ مگابیت در ثانیه است. خبر خوب این است که اتصال اینترنت لینک مایکروویو قادر به دستیابی به سرعت بالا است. همچنین طیف لینک مایکروویو از پهنای باند بیشتری برخوردار است و بنابراین می توان با استفاده از آن حجم زیادی از داده ها را انتقال داد.

۷. اتصال ایمن
توجه به این نکته ضروری است که اینترنت مایکروویو، با سایر کاربران به اشتراک گذاشته نمی شود. علاوه بر این، با یک توافقنامه سطح خدمات (SLA) همراه است. این موضوع به شما اطمینان می دهد که در مقایسه با راه حل باند پهن FTTC تجاری مشترک، از اتصال ایمن نیز برخوردار خواهید بود.

 

ارتباط با ما:

        ۰۲۱-۵۴۰۳۲۰۰۰ 

        واتساپ و تلگرام: ۰۹۱۹۱۳۰۰۰۴۳

        ایمیل: info@iranmicrowave.com 

تهران، بلوار هفت تیر، برج تجاری ساحل، بلوک ۲، واحد ۴۰۵

درباره ما:

ایران مایکروویو، ارائه دهنده جهانی قابل اعتماد سیستم های ارتباطات رادیویی مایکروویو، شبکه های پیشرفته و راه حل های امنیت سایبری است. تیم ما با افتخار و بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی  آماده ارائه به روز ترین خدمات مایکروویو در تمامی شهرهای ایران است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ارتباط گستر هوشمند شهاب میباشد.