بهترین شرکت تعمیر لینک مایکروویو هوآوی و اریکسون

بهترین شرکت تعمیر لینک مایکروویو هوآوی و اریکسون کدام است و چرا توجه به این مسئله را بعنوان یک مطلب جداگانه در نظر گرفتیم؟

لینک مایکروویو یک سیستم ارتباطی است که از پرتوی از امواج رادیویی در محدوده فرکانس مایکروویو برای انتقال تصویر، صدا یا داده بین دو مکان استفاده می‌کند که می‌تواند از چند فوت یا متر تا چند مایل یا کیلومتر از هم فاصله داشته باشد.

یک لینک مایکروویو هوآوی و اریکسون قابل اعتماد باید دارای دسترسی به لینک به خوبی ۹۹.۹۹۹٪ باشد. از آنجایی که لینک‌های مایکروویو می‌توانند به خوبی تحت‌تاثیر زمان روز و همچنین بسیاری از عوامل جغرافیایی دیگر قرار بگیرند، برای لینکهای حیاتی مهم است که حداقل ۴۸ ساعت یک آزمایش ثابت داشته باشیم. طیف انواع لینک مایکروویو از ۲.۴ گیگاهرتز تا ۴۲ گیگاهرتز است.

 

سیستم های مایکروویو زمینی به عنوان تقویت‌کننده شبکه‌های فیبر نوری یا برای ارتباطات کوتاه برد استفاده می‌شوند. انواع لینک ماهواره‌ای اتصال را در مکان‌هایی فراهم می‌کنند که در غیر این صورت امکان ارتباط وجود ندارد.

عوامل متعددی وجود دارد که بر تراز مناسب آنتن و لینک مایکروویو تأثیر می گذارد. ساخت و نصب مناسب آنتن، سخت افزار، نصب مناسب، مهارت نصب کننده، آب و هوا، و روش ها و تجهیزات به کار رفته برای انجام تراز از جمله موارد مهمی هستند که می‌توانند مانع از تعمیر لینک مایکروویو شما مانند لینک مایکروویو هوآوی یا اریکسون شوند. و یا تعمیر لینک مایکروویو را در صورت خرابی، به تاخیر بیندازد.

تعمیر لینک مایکروویو اریکسون و هوآوی خود را به کجا بسپاریم؟

بهترین شرکت تعمیر لینک مایکروویو هوآوی و اریکسون کدام است و چرا توجه به این مسئله را بعنوان یک مطلب جداگانه در نظر گرفتیم؟

لینک مایکروویو یک سیستم ارتباطی است که از پرتوی از امواج رادیویی در محدوده فرکانس مایکروویو برای انتقال تصویر، صدا یا داده بین دو مکان استفاده می‌کند که می‌تواند از چند فوت یا متر تا چند مایل یا کیلومتر از هم فاصله داشته باشد.

شاید به راحتی از کنار این مسائل عبور کنید اما زمانیکه نیاز به تعمیر لینک مایکروویو مانند لینک مایکروویو اریکسون و لینک مایکرویو هوآوی و…، داشتید، (برای جلوگیری از هزینه‌های بسیار زیاد خرید مجدد آنها)، تعمیر لینک مایکروویو به یک مسئله و چالش مهم در سازمان شما تبدیل می‌شود.

طبق مصوبه هیئت‌وزیران در این وزارتخانه، هرگونه واردات، تولید و فروش تجهیزات دستگاه‌های مخابراتی،رادیویی، پستی، تعمیر لینک مایکروویو و … ملزم به دریافت و اخذ مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (CRA) می‌باشند.

به تعمیر لینک مایکروویو احتیاج دارید؟
تراز و تست لینک مایکروویو
 
پس از نصب لینک مایکروویو، منابع ایران مایکروویو که دارای تمامی مجوزات لازم هستند، آنها را مورد آزمایش،  تراز و تست لینک مایکروویو قرار می دهند.
 
خدمات همترازی انواع لینک مایکروویو و آزمایش شامل موارد زیر است:
 
* تراز دقیق آنتن ها در هر دو انتهای لینک.
* انجام صحیح هر گونه تنظیمات رادیویی نهایی در صورت لزوم.

* اعتبار سنجی تداوم ترافیک لینک مایکروویو در سرعت‌های توان عملیاتی طراحی شده در لینک.

* اندازه گیری مقادیر تاخیر و توان با استفاده از تست های استاندارد RFC.
* تست نرخ خطای بیتی ۱ (یک) ساعتی برای تأیید ترافیک بدون خطا برای پیوند بین نقاط پایانی علامت لینک(اتصال RJ45 به سوئیچ محلی یا BTS ختم می شود).

توجه:

  • لینک‌هایی که توسط اپراتورهای مختلف مانند ایرانسل و همراه اول وارد کشور می‌شوند. توجه داشته باشید که این اپراتورها، حق فروش و واگذاری مجدد آنها را ندارند. ولی متاسفانه بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم که این تجهیزات توسط دکل‌کارها و پیمانکاران مختلف، به سرقت رفته و در بازار سیاه با قیمت بسیار بالا، به فروش می‌رسند.
  • انواع لینک مایکروویو که بصورت قاچاق وارد کشور شده و هیچگونه اطلاعاتی از آنها، در دیتابیس سازمان تنظیم مقررات، وجود ندارد و قاعدتاً قابلیت اخذ مجوز را نیز نخواهند داشت.
  • لینک‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور می‌شود و نمونه آنها در سازمان تنظیم مقررات ثبت و تایید شده و شماره سریال آنها نیز در دیتابیس سازمان، موجود است و مراحل واگذاری این لینک‌ها، با صورتجلسه‌ای بنام تحویل و تحول و با مٌهر خریدار و فروشنده و نماینده تنظیم مقررات، صورت می‌پذیرد.

همانطور که مشاهده می‌کنیدعوامل بسیاری در تعمیر لینک مایکرویو تاثیر دارند.

تمام موارد فوق را ذکر کردیم تا بهینه‌سازی انواع لینک مایکروویو مانند اریکسون و هوآوی را به حداکثر رسانده تا نیاز به تعمیر لینک مایکروویو نداشته باشید. اما اگر بعد از اجرای تمام مراحل فوق، نیاز به تعمیر داشتید، دپارتمان تعمیر لینک مایکروویو ما، پس از حضور در محل و بررسی کامل مشکل، تمامی عملیات تعمیر و ساخت را برای شما انجام می‌دهد تا با کمترین هزینه، فعالیت خود را بطور کامل از سر بگیرید.

برای تماس با دپارتمان تعمیر لینک مایکروویو اریکسون و وهوآوی فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال کنید:

ایران مایکروویو، یک ارائه دهنده جهانی قابل اعتماد سیستم های ارتباطات رادیویی مایکروویو، شبکه های پیشرفته، راه حل های امنیت سایبری و تعمیر لینک مایکروویو است.
تیم ما با افتخار و بیش از ۱۰ سال تجربه تخصصی در انواع خدمات شبکه و زیرساخت های استاندارد بین المللی، آماده ارائه به روز ترین خدمات مایکروویو در تمامی شهرهای ایران است.