تجهیزات لینک مایکروویو

تجهیزات لینک مایکروویو

تجهیزات لینک مایکروویو را بر اساس حالت‌های زیر می‌توان طبقه‌بندی کرد:

در حال حاضر، روش طبقه‌بندی متداول، بر اساس ساختار، طبقه‌بندی تجهیزات لینک مایکروویو به مایکروویو اسپلیت، مایکروویو تمام داخلی و مایکروویو همه در فضای باز است.
 

عملکردهای ODU (واحد بیرونی) در لینک دیجیتال مایکروویو چیست؟

۱: مایکروویو اسپلیت تجهیزات مایکروویو اسپلیت از ODU و IDU تشکیل شده است. آنتن و ODU توسط لوله موجبر و IDU و ODU توسط کابل IF به هم متصل می شوند. کابل IF برای انتقال سیگنال های سرویس IF بین IDU و ODU و سیگنال های کنترل ارتباط IDU/ODU استفاده می شود و برق ODU را تامین می کند. تجهیزات مایکروویو اسپلیت ظرفیت پایینی دارند و به راحتی نصب و نگهداری می شوند و در شبکه های سریع ساختمان در دسترس هستند. این پرکاربردترین تجهیزات مایکروویو در حال حاضر است.
۲: مایکروویو تمام داخلی معمولاً مایکروویو بزرگ نامیده می شود. واحد RF (RFU)، واحد پردازش سیگنال (SPU) و مالتی پلکسر در داخل خانه قرار دارند، فقط آنتن در فضای باز است. ظرفیت انتقال بالایی دارد و برای انتقال خط ستون فقرات مناسب است، اما هزینه آن بالا است.
۳: تمام واحدهای مایکروویو کاملاً فضای باز در فضای باز قرار دارند. مایکروویو در فضای باز به راحتی نصب می شود و باعث صرفه جویی در فضای اتاق تجهیزات می شود. چون در فضای باز است، به راحتی آسیب می بیند.

 

در ایران مایکروویو و در بخش مطالعه و تحلیل امکان‌سنجی(بخشی از فرآیندهای شرکت ما) که توسط تیم متخصص و مسلط به کار، انجام می‌شود و از هزینه‌های سربار احتمالی برای شما، جلوگیری می‌کند.

با توجه و تاکید به این نکته که انواع لینک مایکروویو موجود در کشور، معمولاً توسط واسطه‌ها، با قیمت بسیار بالاتر و بدون خدمات پشتیبانی، در بازار عرضه می‌شود; بهترین و کارآمدترین راه، ارتباط مستقیم با شرکت‌های دارای مجوز ورود انواع لینک مایکروویو، است.

ایران مایکروویو با بیش از ۱۰ سال سابقه کار تخصصی، گام به گام توسعه یافته تا به امروز و با داشتن کلیه مجوزهای لازم و تیم مشاوره، فنی و پشتیبانی کامل در خدمت شما باشد. در اولین قدم، امکان سنجی لینک مایکروویو را به ما بسپارید و توجه داشته باشید که ارزیابی‌های دقیقی پس از درخواست اولیه شما، توسط تیم اجرایی ما، انجام خواهد شد.

انواع لینک مایکروویو ما در ایران مایکروویو