فروش دیش میکروتیک

فروش دیش میکروتیک بخش دیگری از خدمات مختلف ایران مایکروویو است. در مواقع استفاده و نیاز به پهنای باند بسیار بالا از انواع لینک مایکروویو استفاده می‌کنیم و در مواردی که به پهنای باند کمتر از ۱۰۰ مگابیت نیاز داریم، بهتر است از دیش میکروتیک استفاده کنیم.

دیش بی‌سیم میکروتیک، سرعت و کیفیت فیبر را تا فاصله ۱۵۰۰ متر در کسری از ثانیه، ارسال می‌کند.

این دیش، یک اتصال بی‌سیم رمزگذاری شده ۶۰ گیگاهرتزی AES را بدون تاثیر از امواج و فرکانس‌های مداخله‌گر، ایجاد می کند و یک اتصال پایدار و سریع را برای مسافت های ۱۵۰۰ متری یا بیشتر ارائه می دهد.

کمی درباره کمپانی میکروتیک

MikroTik یک شرکت در کشور لتونی است که در سال ۱۹۹۶ برای توسعه روترها و سیستم های ISP بی‌سیم تاسیس شد. MikroTik اکنون سخت افزار و نرم افزارهای متنوعی را برای اتصال به اینترنت در اکثر کشورهای جهان ارائه می دهد.

تجربه این شرکت در استفاده از سخت‌افزار رایانه‌های شخصی و انواع روترها، موجب راه‌اندازی سیستم نرم‌افزار RouterOS در سال ۱۹۹۷ شد. این سیستم، ثبات، کنترل و انعطاف‌پذیری گسترده‌ای را برای انواع رابط‌های داده و روترها فراهم می‌کند. در سال ۲۰۰۲ این شرکت، سخت‌افزار اختصاصی خود با برند RouterBOARD را وارد بازار کرد. این شرکت در ریگا، پایتخت لتونی واقع شده است و بیش از ۲۸۰ کارمند دارد.

آنتن میکروتیک

آنتن میکروتیک شامل دو بخش: دیش میکروتیک و سکتور میکروتیک است که در ادامه هر کدام را بطور مختصر توضیح می‌دهیم:

  • دیش میکروتیک: دیش میکروتیک برای ارتباطات نقطه به نقطه(Point-to-Point)، بکار می‌رود. دیش مایکروویو دارای دو مدل معمولی و پایه سنگین است که ایران مایکروویو، هر دو نوع دیش‌ها را با توجه به ارزیابی و نیاز سازمان شما، با قیمت بسیار مناسب، به فروش می‌گذارد.
  • سکتور میکروتیک: دیش میکروتیک برای ارتباطات یک به چند نقطه با فضای دید مختلف ۱۲۰، ۱۸۰، ۳۶۰ درجه و… ، بکار می‌رود.

مشخصات فنی دیش میکروتیک

توان مصرفی دیش میکروتیک

انواع دیش میکروتیک

دیش میکروتیک به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • Mikrotik mANT30
  • Mikrotik mANT30 PA

تفاوت این دو مدل در این است که وزن مدل PA ، یک کیلوگرم سنگین‌تر است اما قابلیت نصب راحت‌تری نسبت به مدل اول دارد.

Mikrotik mANT30 و Mikrotik mANT30 PA

MANT30 یک دیش میکروتیک حرفه ای، کلاس ۵ گیگاهرتز ۳۰dBi است که بر اساس بالاترین استانداردهای صنعتی ساخته شده است. این دیش میکروتیک، برای قرار دادن یکپارچه محصولات سری Basebox، ساخته شده است، اما به دلیل وجود کابل FlexGuide، می‌تواند برای هر دستگاه بی‌سیمی نصب شده و  استفاده شود.

دو نوع از این دیش در دسترس است:

  • با پایه نوع استاندارد (MTAD-5G-30D3) 
  • با پایه تراز دقیق (MTAD-5G-30D3-PA)

آنتن‌ها به همراه تمامی لوازم جانبی و کابل های مورد نیاز بسته بندی شده اند.