فروش مایکروویو دراگون

DragonWave یک ارائه دهنده پیشرو در ارائه خدمات مختلف مرتبط با لینک مایکروویو با ظرفیت بالا است که شبکه‌های IP نسل بعدی را هدایت می کند. سیستم‌های مایکروویو، پکیج‌های مختلف نقطه‌به‌نقطه(point-to-point)، DragonWave-X، صدا، ویدئو و داده‌های باند پهن را انتقال می‌دهند و به ارائه‌دهندگان خدمات، سازمان‌های دولتی، شرکت‌ها و سایر سازمان‌ها اجازه می‌دهند تا پهنای باند خود را با سرعت و به شکل مقرون به صرفه افزایش دهد.

نوآوری‌های دراگوان را از خودشان بشنویم!

تکامل فناوری، هسته اصلی کسب و کار ما است. هدف ما این است که انتخاب اول مشتریان خود باشیم که به دنبال راه‌های نوآورانه برای دریافت ظرفیت بالاتر از طیف مایکروویو هستند. ما با توجه به نیازهای مشتریان خود، نوآوری کرده و ایده‌ها و راه ‌حل‌های  آینده‌نگر را تشویق می کنیم. ما به تعهدات خود برای توسعه رهبری فنی در مایکروویو افتخار می کنیم.

انواع لینک مایکروویو دراگون را بررسی کنیم:

Horizon Quantum

این نوع از لینک مایکروویو دراگون، با ارائه سرعت ۲ تا ۴ گیگابیت بر ثانیه، نسل بعدی فناوری مایکروویو را نشان می‌دهد و معیار جدیدی را برای بهبود عملکرد تعیین می‌کند. با قابلیت دو کاناله این سیستم، یک تغییر بزرگ و گام به گام در افزایش کارایی، ظرفیت و سادگی عملیات خواهیم داشت. همه موارد فوق، تنها نیمی از یک رک را اشغال می کند و کمترین توان را در هر بیت(از هر راه حل امروزی دیگر)، مصرف می کند. علاوه بر این، سوئیچینگ یکپارچه Horizon Quantum به این معنی است که می تواند تجمع و بازیابی را در یک واحد فراهم کند.

با این سطح از عملکرد(در یک سیستم مایکروویو بسته ای که نصب و کارکرد آن بسیار ساده است)، اپراتورها می‌توانند از هزینه‌های زیاد و تاخیرهای طولانی مرتبط با استقرار فیبر جلوگیری کنند و در عین حال به ظرفیت و قابلیت اطمینان مورد نیاز همه کاربردها، دست پیدا کند.

+Horizon Compact

این لینک مایکروویو با ظرفیت بالا، عملکردهای بزرگی را در یک پکیج کوچک و کم حجم، ارائه می دهد. از آنجایی که رادیو و مودم در یک واحد بیرونی و بصورت بسیار فشرده با یکدیگر، ادغام شده‌اند، +Horizon Compact راه‌حل مناسبی را ارائه می‌دهد. این لینک مایکروویو، از ازدحام زیاد قفسه‌ها جلوگیری می‌کند و فضای هماهنگی را بوجود می‌آورد. Horizon Compact ظرفیت بیشتری را در هر کانال، نسبت به سایر سیستم‌های مایکروویو در فضای باز ارائه می دهد.

Harmony Enhanced

Harmony Enhanced یک رادیو چند سرویس با ظرفیت بالا و در باندهای طیف ۶-۴۲ گیگاهرتز است. Harmony Enhanced ادغام DragonWave’s Harmony Radio و +Horizon Compact ، در نسل بعدی سیستم مایکروویو و با ظرفیت فوق العاده بالا است. Harmony Enhanced با سوئیچ یکپارچه خود یک راه حل اترنت در فضای باز واقعی را ارائه می دهد که کلیه این خدمات،  مستقیماً از رادیو ارائه می‌شود.

Harmony Enhanced یک رادیو جمع و جور و در فضای باز است که به اپراتورها اجازه می دهد تا شبکه‌های خود را به‌صورت کاملاً مقرون به صرفه با بهره برداری سیستمی بسیار عالی، بالاترین راندمان طیفی و افزایش ظرفیت که از طریق پشتیبانی از کانال ۱۱۲ مگاهرتز، قابلیت ۴۰۹۶QAM، شتاب دهنده پهنای باند + و MIMO فعال می شود، مقیاس بندی کنند. این قابلیت‌ها به Harmony Enhanced اجازه می‌دهد تا بیش از ۲ گیگابیت در ثانیه را ارائه کند. با اضافه کردن بهینه‌سازی هدر و فشرده‌سازی انبوه، بیش از ۲ برابر، عملکرد  سیستم را بهبود می‌بخشد.