قرار دادن لینک مایکروویو راکام

لینک مایکروویو راکام را در چه جایی قرار دهیم تا حداکثر کارایی را داشته باشد؟ در این مطلب به بررسی این موضوع می‌پردازیم و قبل از آن کمی درباره تاریخچه لینک مایکروویو راکام بدانیم.

لینک مایکروویو راکام را چگونه برنامه ریزی کنیم؟

چه لینک شما نقطه به نقطه باشد و چه نقطه به چند نقطه، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید نه تنها خط دید واضحی دارد، بلکه حداقل ۶۰ درصد از اولین منطقه فرنل را نیز از موانع پاک می کند. . هر چه فاصله بیشتر باشد، این موضوع، مهمتر است.

فاصله لینک مایکروویو راکام چقدر باید باشد؟

لینک مایکروویو یک سیستم انتقال سیگنال رادیویی نقطه به نقطه (P2P) است که برای انتقال داده های تلفن همراه استفاده می شود. یک لینک مایکروویو می تواند تا ۱۵۰ کیلومتر فاصله بین فرستنده و گیرنده را پوشش دهد.

چگونه لینک مایکروویو را تنظیم کنیم؟

نصب لینک مایکروویو راکام شامل:
* پشت بام، برج یا مکان های تک قطبی با استفاده از جرثقیل و..
* نصب آنتن دیش روی دکل آنتن موجود.
* نصب ODU و IDU طبق طراحی 
* راه اندازی، برچسب زدن و ایمن سازی کابل های مورد نیاز (Cat5e، IF، فیبر، برق)

* انتهای کانکتورها در انتهای ODU و IDU، با اطمینان از اتصال، کاهش فشار، چسباندن/ضد آب/پیچ بسته بندی شده باشد.
* نصب کابل اتصال به زمین
* نصب کابل برق DC از منبع برق و بریکرهای ارائه شده توسط مشتری
* اعتبارسنجی تمام کابل ها از طریق تستر کابل
* تایید کیفیت نصب از طریق لیست پانچ تعیین شده
* عکس های دقیق نصب
* MOP جامع – تشریح مراحل نصب و جزئیات پیکربندی
* ارتقاء از ۱+۰ به ۲+۰، ارتقاء ظرفیت و غیره، DragonWave-X یک MOP جامع ایجاد می‌کند، خدمات تشخیصی قبل و بعد را که در بسته بسته (COP) آماده کرده و دریافت می‌کند.

بهترین حالت برای لینک مایکروویوراکام در حالت PTP چیست؟

یک لینک مایکروویو راکام قابل اعتماد باید دارای دسترسی به لینک به خوبی ۹۹.۹۹۹٪ باشد. از آنجایی که لینک‌های مایکروویو می‌توانند به خوبی تحت‌تاثیر زمان و همچنین بسیاری از عوامل جغرافیایی دیگر قرار دارد، برای لینک‌های حیاتی مهم است که حداقل ۴۸ ساعت یک آزمایش ثابت داشته باشند. طیف لینک‌های مایکروویو از ۲.۴ گیگاهرتز تا ۴۲ گیگاهرتز است.

دپارتمان تخصصی لینک مایکروویو هواوی و اریکسون ما در ایران مایکروویو، پس از حضور در محل و بررسی کامل مشکل، تمامی عملیات لازم را برای شما انجام می‌دهد تا با کمترین هزینه، فعالیت خود را بطور کامل انجام دهید.