لینک مایکروویو اریکسون و بررسی کاربردهای آن

لینک مایکروویو اریکسون و بررسی کاربردهای مختلف آن موضوعی است که در این مطلب از وبلاگ ایران مایکروویو به بررسی آن می‌پردازیم. در مطالب قبلی بارها به این موضوع اشاره کردیم که لینک مایکروویو اریکسون به طور گسترده برای ارتباطات نقطه به نقطه مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا طول موج کوچک آنها به آنتن های با اندازه مناسب اجازه می دهد تا آنها را در پرتوهای باریک هدایت کنند، که می تواند مستقیماً به آنتن گیرنده اشاره شود.

تفاوت بین لینک رادیویی اریکسون و لینک مایکروویو اریکسون چیست؟

“Sub 6” به معنی فرکانس های زیر ۶ گیگاهرتز است. اگرچه فرکانس‌های ۱ گیگاهرتز تا ۶ گیگاهرتز هنوز به عنوان فرکانس‌های مایکروویو طبقه‌بندی می‌شوند، اما اغلب به آنها “لینک های رادیویی”، “لینک مایکروویو”، “لینک‌های رادیویی مایکروویو” گفته می‌شود که این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می‌شوند.

مزایای رادیو مایکروویو چیست؟

یکی از بزرگترین مزایای ارتباطات رادیویی مایکروویو توانایی آن در انتقال حجم عظیمی از اطلاعات است. بدیهی است که این به این دلیل است که آنها از فرکانس های بالا استفاده می کنند. سیستم های ارتباطی مایکروویو با کمک تکرار کننده های مایکروویو قادر به انتقال اطلاعات از فواصل بسیار دور هستند.

لینک مایکروویو اریکسون چه مسیری را می تواند طی کند؟

لینک مایکروویو اریکسون یک سیستم انتقال سیگنال رادیویی نقطه به نقطه (P2P) است که برای انتقال داده های تلفن همراه استفاده می شود. یک پیوند مایکروویو می تواند تا ۱۵۰ کیلومتر فاصله بین فرستنده و گیرنده را پوشش دهد.

لینک مایکروویو اریکسون سریعتر از فیبر نوری است؟

چرا این موضوع مهم است؟ فرض کنید دو ساختمان داریم که ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارند. با فیبر، تاخیر بین ساختمان ها ۱۵۹۴ میلی ثانیه یا ۱۵۹۴ میکروثانیه خواهد بود. بله، لینک مایکروویو  ۵۰ درصد سریعتر از فیبر است.

لینک مایکروویو اریکسون دارای چه سرعتی است؟

در باندهای فرکانسی سنتی، لینک های مایکروویو می توانند به سرعتی بین ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و ۱ گیگابیت بر ثانیه برسند.

لینک‌های MMW CableFree با پیکربندی ۲+۰ – CableFree
۲+۰  به معنای ترکیب دو رادیو روی یک آنتن است. داشتن دو رادیو ظرفیت را دوبرابر می کند و انعطاف پذیری را افزایش می دهد – با رادیوها که بر روی قطبش های مختلف (افقی و عمودی) کار می کنند تا از جداسازی کامل بین دو مسیر اطمینان حاصل شود.

دپارتمان تخصصی لینک مایکروویو ما در ایران مایکروویو، پس از حضور در محل و بررسی کامل مشکل، تمامی عملیات لازم را برای شما انجام می‌دهد تا با کمترین هزینه، فعالیت خود را بطور کامل انجام دهید.

برای تماس با دپارتمان لینک مایکروویو فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال کنید: