لینک مایکروویو ریجستر شده

لینک مایکروویو ریجستر شده چیست و چه کاربردی دارد؟ مسائل قانونی انواع لینک مایکروویو از نکات مهمی است که قبل از خرید انواع لینک مایکروویو از شرکت واردکننده، باید به آن توجه کنید.

قطعاً در صورتیکه یک لینک مایکروویو ریجستر نشده خریداری کنید، با مشکلات قانونی متعددی روبرو خواهید شد که علاوه بر ضرر مالی، شما را دعاوی کیفری نیز، درگیر می‌کند.

لینک مایکروویو ریجستر شده چیست؟

در ابتدای این مطلب باید اطلاعاتی در مورد کلیت موضوع داشته باشیم. لینک مایکروویو ریجستر شده، لینکی است که از مبادی قانونی وارد کشور شده. بطور دقیق‌تر، لینکی است که از طریق گمرک وارد شده، تعرفه‌های مرتبط با آن و کلیه هزینه‌های مرتبط، پرداخت شده و در دیتابیس سریال‌های سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی موجود است و توسط نماینده سازمان پلمپ شده و در انبار تامین‌کننده نگهداری می‌شود و در صورت واگزاری، توسط نماینده سازمان فک پلمپ شده و به نام خریدار، تحویل و تحول می‌شود.

فرم تحویل و تحول : توجه داشته باشید که در زمان خرید و فروش لینک مایکروویو، صورتجلسه‌ای سه جانبه بین خریدار، فروشنده و نماینده سازمان تنظیم مقررات، آماده شده و به امضای هر سه نماینده قانونی آنها می‌رسد.

توجه: بدیهی است که لینک مایکروویو ریجستر شده باید دارای فرم تحویل و تحول باشد و صرفا دارا بودن برگ سبز، ملاک سازمان تنظیم نمی‌باشد.

عواقب قانونی عدم توجه به لینک مایکروویو ریجستر شده در هنگام خرید

این بخش را با یک مثال جلو می‌بریم. فرض کنید شما خریدار یک لینک مایکروویو اریکسون هستید. برای خرید لینک مایکروویو به شرکت X که فروشنده انواع لینک مایکروویو به صورت ریجستر نشده است. این شرکت در هنگام خرید، برگ سبز قانونی را به شما نشان داده و شما به علت عدم آگاهی کافی از قوانین مرتبط با لینک مایکروویو ریجستر شده، اقدام به خرید می‌کنید. آیا این فرآیند کافی است و شما دچار مشکلی نخواهید شد؟ قطعاً این فرآیند کافی نیست و عواقب مختلفی شما را درگیر خواهد کرد:

  • در صورت روئیت بازرسان سازمان، لینک شما توسط سازمان تنظیم و مقررات، ضبط و پلمپ می‌شود.
  • پرونده، به بخش حقوقی سازمان تنظیم و مقررات ارجاع می‌شود.
  • بر اساس کتاب قانون قوانین رگولاتوری، جرم کیفری متوجه شما خواهد شد.
  • ارجاع پرونده به عنوان کالای قاچاق به تعزیرات حکومتی.
  • جزای نقدی

جریمه مالی شما چقدر خواهد بود؟ در صورت نداشتن مستندات لینک مایکروویو قانونی، توسط کارشناسان تعزیرات، قیمت روز لینک بصورت دلاری محاسبه شده و  ضمن ضبط و مصادره کالا، ملزم به پرداخت آن بصورت سه برابر خواهید بود.

مدارک لازم جهت احراز هویت شرکت‌ها، برای خرید لینک مایکروویو قانونی را بشناسید

قبل از خرید لینک مایکروویو توجه داشته باشید که شرکت فروشنده، دارای مدارک زیر باشد:

* دارای پروانه عرضه خدمات ورود، خرید و فروش تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که نمونه پروانه ایران مایکروویو را در ذیل می‌توانید مشاهده کنید:

* عضویت اتاق بازرگانی جهت دست اول بودن کالای وارداتی و حذف واسطه‌ها. نمونه عضویت ایران مایکروویو را در ذیل می‌توانید مشاهده کنید:

مجوز عضویت بازرگانی

* ارائه صورتجلسه سه جانبه تحویل و تحول سازمان تنظیم مقررات. نمونه صورتجلسه ایران مایکروویو را در ذیل می‌توانید مشاهده کنید:

فرم تحویل و تحول 2

دپارتمان تخصصی ما در ایران مایکروویو و با داشتن کلیه مجوزهای لازم، انواع لینک مایکروویو ریجستر شده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای تماس با دپارتمان لینک مایکروویو فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال کنید یا با شماره‌های درج شده، مشاوره کامل و رایگان با تیم فنی دریافت کنید.