لینک مایکروویو - شبکه پخش جهانی

لینک مایکروویو

لینک مایکروویو به طور گسترده ای برای اتصال در شبکه های IP دیجیتال مدرن استفاده می شود. با ظرفیت‌های حداکثر ۳ گیگابیت بر ثانیه و بالاتر، یک شبکه لینک مایکروویو مدرن می‌تواند پهنای باند را به شیوه‌ای قابل اعتماد، مقرون‌به‌صرفه و انعطاف‌پذیر ارائه دهد – بدون نیاز به اختلال و تأخیر ناشی از حفر خیابان‌ها و اجتناب از جایگزین‌های پرهزینه فیبر نوری .

فناوری، استقرار و برنامه های کاربردی برای لینک مایکروویو دیجیتال مدرن
CableFree MW Link روی دکل مخابراتی نصب شده است
پیوندهای رادیویی CableFree MW مورد استفاده برای Backhaul موبایل
لینک مایکروویو به طور گسترده در شبکه‌های بک‌هول ۴G/LTE، اپراتورهای تلفن همراه ۲G (GSM) و ۳G (UMTS)، شبکه‌های شهری بی‌سیم (Wi-MAN) و شبکه‌های شرکتی که عملکرد بالا، انعطاف‌پذیری، سرعت استقرار و هزینه‌های عملیاتی پایین هستند استفاده می‌شوند. ویژگی های کلیدی لینک ها عبارتند از راندمان طیفی بالا (۲۵۶QAM، ۱۰۲۴QAM، ۲۰۴۸QAM و ۴۰۹۶QAM)، کنترل خودکار انتقال قدرت (ATPC) و کدگذاری و مدولاسیون تطبیقی (ACM).

در سطح جهانی، پیوندهای رادیویی MW برای حدود ۶۰٪ از تمام اتصالات بک هال سیار به دلیل استدلال های فنی و تجاری قانع کننده به نفع رادیو MW در مقایسه با خطوط اجاره ای و فیبرهای جایگزین استفاده می شود. سرعت استقرار و انعطاف‌پذیری – توانایی جابجایی سریع سایت‌ها یا تدارکات – به شدت به نفع رادیو MW نسبت به فیبرها و جایگزین‌های کابلی است.

یک لینک مایکروویو کامل در فضای باز با ظرفیت کامل دوبلکس ۸۸۰ مگابیت در ثانیه معمولاً دارای یک واحد رادیویی و یک آنتن سهموی است که بسته به فاصله و ظرفیت مورد نیاز ممکن است اندازه آنها از ۳۰ سانتی متر تا قطر ۴ متر متفاوت باشد. واحد رادیویی بسته به ترجیح اپراتور، استقرار، ویژگی‌ها و فضای داخلی موجود برای مکان‌ها و نصب‌های خاص، عموماً یک طراحی «کامل در فضای باز»، «Split Mount» یا «Full Indoor» است.

لینک رادیویی ۱۰۲۴QAM MW Full Outdoor
رادیو MW
فناوری موج برای E-Band و V-Band

MMW بطور خلاصه

موج میلی متری (MMW) یک فناوری برای لینک های بی سیم با سرعت بالا (۱۰ گیگابیت بر ثانیه، ۱۰ گیگابیت در ثانیه) است که برای مناطق شهری ایده آل است. با استفاده از مایکروویو با فرکانس بالا در باند E (70-80 گیگاهرتز) و طیف ۵۸ گیگاهرتز تا ۶۰ گیگاهرتز (باند V)، پیوندها را می توان به طور متراکم در شهرهای شلوغ بدون تداخل و بدون نیاز به حفاری برای کابل و فیبر نوری مستقر کرد. پرهزینه، کند و بسیار مخرب در مقابل، پیوندهای MMW را می توان در چند ساعت مستقر کرد، و با تکامل نیازمندی های شبکه، در سایت های مختلف جابجا شد و دوباره مورد استفاده قرار داد.

ایران مایکروویو با بیش از ۱۰ سال سابقه کار تخصصی، گام به گام توسعه یافته تا به امروز و با داشتن کلیه مجوزهای لازم و تیم مشاوره، فنی و پشتیبانی کامل در خدمت شما باشد. در اولین قدم، امکان سنجی لینک مایکروویو را به ما بسپارید و توجه داشته باشید که ارزیابی‌های دقیقی پس از درخواست اولیه شما، توسط تیم اجرایی ما، انجام خواهد شد.