لینک مایکروویو اریکسون: قابلیت اتصال مایکروویو گیگابیتی

لینک مایکروویو اریکسون به طور گسترده برای اتصال در شبکه های IP دیجیتال مدرن استفاده می شود. با ظرفیت‌های حداکثر ۶ گیگابیت در ثانیه و بالاتر، یک شبکه لینک مایکروویو اریکسون مدرن می‌تواند پهنای باند را به شیوه‌ای قابل اعتماد، مقرون‌به‌صرفه و انعطاف‌پذیر را بدون نیاز به اختلال و تأخیر ناشی از کندن خیابان‌ها و اجتناب از جایگزین‌های فیبر نوری اجاره‌ای پرهزینه، ارائه دهد.

در شکل زیر می‌بینیم که یک CableFree MW Link روی دکل مخابراتی نصب شده است:

لینک مایکروویو اریکسون به طور گسترده در شبکه‌های بک‌هول ۴G و ۵G LTE، اپراتورهای تلفن همراه ۲G (GSM) و ۳G (UMTS)، شبکه‌های شهری بی‌سیم (Wi-MAN) و شبکه‌های شرکتی که عملکرد بالا، انعطاف‌پذیری، سرعت استقرار و هزینه‌های عملیاتی پایین دارند استفاده می‌شوند. ویژگی های کلیدی این لینک ها عبارتند از راندمان طیفی بالا (۲۵۶QAM، ۱۰۲۴QAM، ۲۰۴۸QAM و ۴۰۹۶QAM)، کنترل خودکار انتقال قدرت (ATPC) و کدگذاری و مدولاسیون تطبیقی (ACM).

در سطح جهانی، لینکهای رادیویی MW برای حدود ۶۰٪ از تمام اتصالات بک هال سیار به دلایل فنی و تجاری به نفع رادیو MW در مقایسه با خطوط اجاره ای و فیبرهای جایگزین استفاده می شود. سرعت استقرار و انعطاف پذیری – توانایی جابجایی سایت ها یا تدارکات سریع – به شدت به نفع رادیو MW نسبت به فیبر و جایگزین های کابلی است.

یک لینک مایکروویو اریکسون معمولاً دارای یک واحد رادیویی و یک آنتن است که بسته به فاصله و ظرفیت مورد نیاز ممکن است اندازه آنها از ۳۰ سانتی متر تا قطر ۴ متر متفاوت باشد. واحد رادیویی بسته به ترجیح اپراتور، استقرار، ویژگی‌ها و فضای داخلی موجود برای مکان‌ها و نصب‌های خاص، عموماً یک طراحی «کامل در فضای باز»، «Split Mount» یا «Full Indoor» است.

در شکل زیر می‌بینیم که یک لینک مایکروویو کامل فضای باز برای ISP با ظرفیت Full Duplex 880Mbps نصب شده است.

همچنین در شکل زیر یک لینک مایکروویو Full Outdoor 1024QAM MW Radio Link را مشاهده می‌کنید:

دپارتمان تخصصی لینک مایکروویو ما در ایران مایکروویو، پس از حضور در محل و بررسی کامل مشکل، تمامی عملیات لازم را برای شما انجام می‌دهد تا با کمترین هزینه، فعالیت خود را بطور کامل انجام دهید.

برای تماس با دپارتمان لینک مایکروویو فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال کنید: