نصب طولانی‌ترین لینک مایکروویو در جهان

لینک مایکروویو

لینک مایکروویو در فواصل مختلف قابل نصب و پیکربندی است. فکر می‌کنید طولانی‌ترین فاصله‌ای که دو لینک مایکروویو را بهم وصل کرده چقدر باشد؟

BTESA با موفقیت یک لینک مایکروویو را بین دو شهر اصلی در گینه استوایی با ظرفیت ۱ گیگابیت بر ثانیه راه اندازی کرده است و با راه حل های مهندسی پیشرفته به این چالش دست می یابد. این لینک که بیش از ۲۰۰ کیلومتر مسافت دارد، با یک پرش طولانی ترین در جهان می شود. علاوه بر این، قرار گرفتن در یک منطقه گرمسیری مستعد محو شدن و مجرای اتمسفر بر روی دریا، در دسترس بودن و ظرفیت داده بالای آن به نقطه عطفی در مهندسی مایکروویو تبدیل می شود.

در مرحله اول، در سال ۲۰۲۰، BTESA پیوند بین جزیره بیوکو (پیکو باسیل) و سرزمین اصلی (باتا) را نصب کرد و در طول سال ۲۰۲۱ شهر مالابو در نهایت به هم متصل شد، بنابراین سرویس ۱ گیگابیت بر ثانیه بین دو پایتخت (مالابو) ارائه شد. و Bata)، کپی کردن سرویس داده موجود (فیبر نوری زیردریایی) برای افزونگی.

لینک مایکروویو

BTESA متعهد به توسعه اپراتورهای مخابراتی در آفریقا است و راه حل های نوآورانه ای برای اجرای پروژه های بزرگ و کوچک ارائه می دهد که در این مورد از استراتژی GETESA پشتیبانی می کند. کارلوس ایسونو میکیس، مدیر عامل شرکت مخابراتی GETESA “ما تلاش و منابع زیادی را برای ارائه GETESA برای پیشرو بودن در فناوری، سرمایه گذاری کردیم.” با توجه به استفاده روزافزون از خدمات تلفن و اینترنت، GETESA سرمایه گذاری های استراتژیک را برای ارائه ارزش افزوده انجام می دهد. «ما موظف هستیم نه تنها شبکه خود بلکه استراتژی خود را نیز به روز کنیم، حجم داده ها هر روز افزایش می یابد و ما باید خدماتی را ارائه دهیم که با شرایط جدید و الزامات بازار ما سازگار شود. ».

ایران مایکروویو با بیش از ۱۰ سال سابقه کار تخصصی، گام به گام توسعه یافته تا به امروز و با داشتن کلیه مجوزهای لازم و تیم مشاوره، فنی و پشتیبانی کامل در خدمت شما باشد. در اولین قدم، امکان سنجی لینک مایکروویو را به ما بسپارید و توجه داشته باشید که ارزیابی‌های دقیقی پس از درخواست اولیه شما، توسط تیم اجرایی ما، انجام خواهد شد.