کمی در مورد دیش میکروتیک

در مطلب فروش دیش میکروتیک ، شرح مختصری از کمپانی میکروتیک ارائه کردیم. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی انواع دیش میکروتیک بپردازیم. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌های داخلی(از جمله ایران مایکروویو) و خارجی در حوزه فروش دیش میکروتیک فعالیت دارند، لازم است تا کمی بیشتر در مورد این میکروتیک‌ها بدانیم.

 

انواع دیش میکروتیک

  • کیت MTA Radome: این کیت با پوشش Radome برای mANT، علاوه بر کاهش فشار بار باد، عمر عملیاتی آنتن را نیز افزایش می دهد
  • کیت mANT 15s: دیش‌های جدید mANT یک بخش بسیار مناسب برای BaseBox، NetBox، NetMetal یا هر دستگاه بی‌سیم دیگری در فضای باز هستند.

    mANT یک دیش میکروتیک دو قطبی ۱۵dBi با پهنای باند ۱۲۰ درجه با دو کانکتور RP-SMA است که با پایه نوع SXT سازگار است، بنابراین می‌توانید از آن با سیستم‌های QuickMount استفاده کنید.

  • کیت mANT 19S: آنتن‌های جدید بخش mANT همراه مناسبی برای BaseBox، NetBox، NetMetal یا هر دستگاه بی‌سیم دیگری در فضای باز هستند.mANT یک آنتن دو قطبی ۱۹dBi با پهنای باند ۱۲۰ درجه با دو کانکتور RP-SMA است. دارای پایه های فلزی نوع پیچ U است.
  • کیت Sleeve30: کیت Sleeve30 برای آنتن  mANT30 استفاده می‌شود و با کاهش نویز، عملکرد لینک نقطه به نقطه(PTP) را افزایش می‌دهد و همچنین با حذف نویزهای جانبی آنتن، تأثیر بر دستگاه‌های RF مجاور را کاهش می‌دهد.

    کیت Sleeve30 همچنین فشار ناشی از باد را کاهش می‌دهد و از رفلکتور آنتن در برابر محیط‌های خشن(مانند فضاهای باز با طوفان و بادهای شدید)، محافظت می‌کند و پایداری لینک PTP را بهبود می‌بخشد.

    پوسته Sleeve30 از آلومینیوم سبک وزن و مقاوم در برابر پوسیدگی، ساخته شده است و پوشش جلوی آن دارای  سیگنال RF است.

  • کیت mANT30:

    mANT30 یک آنتن بشقابی حرفه ای در  کلاس ۵ گیگاهرتز ۳۰dBi است که بر اساس بالاترین استانداردهای صنعتی ساخته شده است.

    در این کیت، دو تغییر وجود دارد: پایه نوع استاندارد (MTAD-5G-30D3) و پایه تراز دقیق (MTAD-5G-30D3-PA). ضمناً تمامی آنتن‌ها به همراه لوازم جانبی و کابل‌های مورد نیاز بسته‌بندی شده‌اند.

     

قبل از خرید هر گونه تجهیزات، با مشاوران ما در ارتباط باشید تا با توجه امکان سنجی و نیاز سازمان شما، بهترین نمونه را به شما پیشنهاد دهند.